Snu telefonen din.
a a
For å endre tekstsstørrelse, hold Ctrl-tasten (Windows/Linux) eller Cmd-tasten (Mac) nede og trykk på + for å forstørre eller - for å forminske.

For å endre tekstsstørrelsen tilbake til original størrelse, hold Ctrl- eller Cmd-tasten nede og trykk på 0.

En ung kvinne som jobbet i barnehage skled på isen og fikk et komplisert brudd i ankelen. Arbeidsgiver registrerte yrkesskaden og NAV vedtok yrkesskade. Hun fikk beskjed om at det ikke var noe poeng å gå videre med saken i forhold til forsikringsselskapet.

Ankelen ble operert 5 ganger men fortsatte å være smertefull, hoven og stiv. Hun fikk store aktivitetsbegrensninger og greide aldri å jobbe 100 % etter skaden. Noen år senere anbefalte fastlegen at hun burde søke erstatning for tapt arbeidsinntekt.

Forsikringsselskapet meldte at saken var foreldet og at hun derfor ikke kunne få noen erstatning. Hun kontaktet advokat Haslestad som bisto med blant annet innhenting av dokumentasjon og korrespondanse med forsikringsselskapet. Etter flere runder og nesten 3 år fikk endelig advokat Haslestad forsikringsselskapet til å tilby en erstatning på 1,5 millioner kroner.

Kvinnen som hadde fått beskjed for mange år siden at dette var en IKKE sak, ble veldig fornøyd med oppnådde erstatning.

Forsikringsselskapet vil alltid forsøke å gi deg MINST MULIG. De mener til og med at du burde vite, selv uten informasjon, at du må søke om erstatning. Finner du ut lenge etter skadetidspunkt at du har krav på erstatning, forteller de deg at saken er foreldet. Da du må oppsøke advokat og få hjelp.

 

Skittent triks av forsikringsselskapet

Forsinket behandling og redusert levetid

Les mer om yrkesskade

Tilbudt

0,-

Erstatning

1,5 mill